ipekbk Tüp bebekle gebe kaldım bugün 7+2ydim kalp atışlarını duyduk çok güzeldi 🥹🥹 Herşey sorunsuz haftasıyla uyumlu dedi doktorumuz🥹
kedilivebebeli Hayirli uğurlu olsun. Bende tüp bebekle gebeyim de haftayı son adet tarihinize göre mi hesapliyosunuz