Keziban Tesettürlü biriyim açıkçası istediğim boyut uzunluğunda lohusa takımı göremiyorum. Önden düğmeli gayet geniş elbiselerim var lohusa takımı şart mı sizce
papatiaa Keziban ben lohusa takımıda var düğmelide var ama ıkısıylede ıkı dogumdada rahat edemedim sadece üstten üç düğmeli normal geniş kalıp pijama aldım onlar iyi geldi
Keziban Zaten alttan pijama giymek çok afedersiniz tuvalete geçerken onunla oturup kalkmak çekmek bile yük gibi geliyor insana
Keziban deletedmom43191 sanırım bunlar da zorunlumuş gibi hissediyoruz bize öyle empoze edilmiş galiba
papatiaa Keziban bencede kullanışını düşün düğmeleriler araları ayrılıyordu açılıyordu felan sonrasında smdı bıle giymedim foto çekiminide sonradan yaptım normal elbise giydim
aframoms13 Keziban ben tesettürlğ değilim ama açıkçası lohusa setleri çok pahalı bence para tuzağı onlar. Ve sürekli giyilecek modeller yok. Onun yerine düğmeli pijama takımı almıştım birde uzun elbise tarzı almıstm hastanede giymek için
Keziban aframoms13 evet kesinlikle yani şöyle güzel bir şey alayım desek gereksiz şişirilmiş fiyatlar var ve kullanamıyorsunuz zaten
aframoms13 Keziban hiçbiri zevkime hitap etmiyo dantelli vs hiç sevmem 🤣 ben kışın doğum yapmıstım pelus sabahlık almıstım birde hastanede foto çekmek için kadifeden güzel gömlek model pijama takımı almıstım doğumdan sonra da giydim hep
anne2257 Sezaryen dikişleri olacağı için pijama giymek zor olur , önceki doğumda çok zorlanmıştim Onun için bu sefer elbise almak istiyorum ama düzgün bişey yok gerçekten hepsi dantelli güpürlü . Beğendiklerimin boyu kısa onu çok açık falan
anonimo benim 3. dogumum pijama takimi aldim sonra nerde giycez lohusa takimini gecen dogumumda annem tuvalete rahat gideyim diye genis bi etek getirdi 1 gün yatakta onu giydim sonraki gunler pijama takimi yada evde rahat etekler
seniseviyorumallahim Keziban 2 normal dopum yaptım. Uzun elbise iyi oldu doğumdan hemen sonra. İlk lavoboya giderken vs iyi oluyor. Sonrasında da giymek için hamile eşofman altıyla uzun kollu body aldım yanıma birde kısa kollu pijama takımı aldım ince. Her durumda giymeye birşeyim olsun diye. Evde giymediğim şeyi neden hastanede giyeyim ki çok saçma 😃