Arkadaşlar merhaba oğlumla biz 29+2 haftalığız hep devlet hastanesine gidiyordum en son 26 haftalıkken gitmiştim . Bugün özel hastaneye gittim İzmir egepol . Ölçümlerde kafa 30+5 karın 30+4 bacakta 30 haftalık çıktı doktor boyumu sordu 152 dedim senin doğumun zor olur seni çok zorlar dedi sezaryen olursun büyük ihtimalle dedi . Şimdiden bunu demesi erken değil mi sizce