aysglatmc Ben gördüm inanarak kullandım ve çok yardımcı oldu. Hastane gittiğimde saat sabah 5 ti ve 4 cm açılmam vardı doktor suni verelim dedi akşama anca doğurursun dedi tamam dedim. Sonra meryem anaotunu dualarla suya koyduk bende dua ettim bir iki yudum içtim hatta. Sonra doktor geldi kontrol etti açılmam hızlanmış sana suni vermicem normal olucak dedi. 12.12 de doğumum gerçekleşti. Ebem bile koşarak gitti çabuk sudan çıkarın diye. Uyarmıştı onlarda biliyorlar.