miniikaagoo Merhaba sevgili anneler ben bugun ikili tarama sonucum için gittim doktorum riskli oldugumu beyaz parlak bagırsak gördüğünğ fetal dna yaptırmamı söyledi ama bütcemi cok asıyor sonuçları böyle cıkan varmı ne yaptınız baska doktoramı gitmeliyim
beybigeliyo miniikaagoo burun kemiği ve ense kalınlığı gayet güzel ikili test taramanız güzel çıkmış fakat ultrason bulguları da çok önemli daha önce bu şekilde olup fetal DNA’sı güzel gelen çok kişi gördüm bazen gebeliğin başlarında kanama alanı olduğunda çoğu gebeliklerde görünüyor bağırsaklarda parlaklık imkanınız varsada fetal dna yaptırın içiniz rahat etsin
miracsevim miniikaagoo gebeliği sonlandırma niyetin varsa yaptır. Yoksa 22. Haftada detaylıda herşey belli olur zaten. Benimde ikili ultrasonda beyinde iki tane kist gördü ama ben yaptırmadım ne olursa olsun kabulümdür Allahtan gelen. Geçen haftaya detaylıya girdim gitmiş kaybolmuş gayet sağlıklı bebeğim
miniikaagoo beybigeliyo benimde 12 hafta boyunca riskli gözüken bir gebelikdi ve kanama alanı vardı ama doktor son 3 kontroldur devamlı fetal dna yapalım dıyor bi önceki kontrolde sorun olmamasına ragmen yine yapalım demişti indirimde yapmıyorlar🤦🏻♀️
beybigeliyo miniikaagoo fetal dna yaptıramıyorsan amniyosentez yaptırabilirsin canım ücretsiz yapılıyor diye biliyorum ama işte 1000 de bir olsada riskli bir işlem
miniikaagoo beybigeliyo tesekkür ederim bu hafta önce iki doktora daha gireyim diyorum devllet ve özel olacak sekılde onlarda risk görürse bı şekilde fetal dna yaptıracağım 🙏🏻
miniikaagoo miracsevim Malesef detaylıda herşey belli olmuyor bazı hastalıklar amniyosentez yapımında vs belli oluyor benım amacım gebeliği sonlandırmak değil ama bir sorun var ise önden bilip arastırıp kendimizi ona göre hazırlamak
miracsevim miniikaagoo tabikide organlarla ilgili sorunları iyi bir perinatolog 22. Haftalarda yapılan detaylıda gayet net görebilir. Amniyosentez sıvısı aldırıp bir sürü komplikasyona maruz kalan gebeler var iyi düşünüp karar vermek lazım. Fikir sorduğun için fikrimizi yazıyor
miniikaagoo miracsevim Gittiğim doktor cok sinir bozucu konustu son 3 kontrol de fetal dna diyip duruyor ense ölcümü vs yapmadı bi kagıt çıkardı işte bişey 12 kromozom bişey 13 kromozom bunlar varsa alalım ölür yasamaz vs dedi ama benım bildiğim kadarı ıle böyle şeyler varsa bıle 4-5 ayrı doktorun görmesi ve hepsinin ortak konusması gerekıyor dıye biliyorum cuma yâda pazartesi 2 farklı doktor a gideceğim biri devlette biri özelde eğer onlarda aynı konusur ise fetal dna ve amniyosentez yaptırmak istiyorum umarım güzel sonuclar alırım 😣
miniikaagoo miracsevim benım korkum şu aslında bir arkadasımı cok uyardıkları halde dinlemedi doğurdu ve suan bebepi sabahlara kadar acıdan inliyor gercekten yasamını etkileyecek derecede bir rahatsızlık var ise arkadasımın bebeği gibi o zaman bu o bebeğe eziyet olacak ömür boyu makinelere baglı yasaması gerekeriyor düşündükce deliricem Rabbim düşmanımı bile evladı ıle sınamasın herkese saglıklı hayırlı evlatlar nasip etsin
miracsevim miniikaagoo amin rabbim evlatlarımızı korusun ama sağlıklı da doğsa başına bir hastalık gelmeyeceğinin garantisi yok. Bu yüzden kötü düşünmemek lazım ne gelirse Allahtan