Kendimi hep normal doğuma hazırladım gün geldi çattı hatta geçti sezeryan doğum olabilir bi ihtimal bebek iri oluyor yada sancım hala yok açıklık yok sezeryan olursam hiçbir şey bilmiyorum tiktokta baktım ama sanki herkes prenses gibi doğum yapmış özellikle vurulan iğneler nasıl kaç tane acıtıyor mu onu bilmek istiyorum