eeren Haklısınız, tıbbi değerlendirmeyi forumdan beklemiyorum. Acil olduğunu düşündüğüm durumlarda zaten doktoruma veya hastaneye başvuruyorum. Burada sormak istediğim şey bunun hamilelikte sık karşılaşılan bir durum olup olmadığı ve benzer deneyim yaşayanların olup olmadığıydı. Özellikle daha önce gebelik kaybı yaşadığım için bazen normalle anormal arasındaki çizgiyi ayırt etmekte zorlanabiliyorum.