dilanezel nimo bende tam bir hayal kırıklığı erken gebelik testini yaptım pozitif çıktı koşa koşa saglık ocagıma gidip kan verdim negatif ardına adet oldum zaten. 8 aydır deniyoruz artık sadecr awox kullanıyorum silik çizgi bile vermedi hiç bir zaman. Kan verin inşallah sizinki dogrudur