K-1997 gncayse bende 27 haftalığım bende de çok oluyor ama baya araştırdım ritmik belli bi düzende olmadığı sürece sıkıntı yok diyorlar çarşamba kontrolüm var iyice sorucam
anne189 gncayse benimde oluyor erken doğum riskimde var hatta doktora bugün sordum sıklaşırsa su gelimi kanama olursa hemen gel dedi
zulemaa gncayse benimde oluyor sertleşme ama çok yorunca kendimi 24 hafta bizde uzanıp dinlenince geçiyo
parildayanyildiz2 gncayse bazen kendini dayıyor anlıyorum bazende çok ayakta kalıp yorulunca oluyor bunlarda normaldir zaten
beybigeliyo gncayse yediklerinizle de çok alakalı kahve içtiğimde veya çikolata yediğimde beni mahvediyor artık poposunu mu dayıyor başını mı bilemiyorum resmen etim acıyor. Solunuza yatıp dinlenin. Kanama veya su gelmiyorsa sıkıntı yok genelde.