doruknaz Byzctn 36+4 bizimde 😊 doktor 39 artılara kadar bebeğin dönmesini bekleyeceğiz dedi . normal dogum için. bol bol döndürme çalışması yapıyoruz. 😊😊
Gzmbrk Byzctn bizim daha 35 günümüz var normal yada sezeryan olacagı belli değil Bi an önce doğsaydı sabırsızlıkla bekliyoruz 😄
031965 Bizim 20 nisan ama o kadar beklemez diye düşünüyorum 🙏🏻 Minik bi kızım olacak 36+3te 2600 olduk henüz. Doktorum çatı kontrolü yapmiycakmış pelvik yapın uygun bebeğin minik %90 yapabilrsin dedi artık hayırlısı olsun 🙏🏻