meryys bende aynı içerde kan birikmiş atamamışsın dedi Cytotec ilaç verdi geçen pazartesi onla beraber hep pıhtılı kanama parça attım bugün ise gittiğimde 2 santim daha var kanama atamışsın dedi yarın çağırdı 6 dan sonra birşey yiyip içme dedi ultrasyınla bakarız belki kanamayı atmışsan yarına kadar gerek kalmaz eve yollarım dedi ama kanamayı atmaz sa anestezi verip içerdeki kanı alıcak omdan korkuyorum Cytotec kullanıyorum yine lütfen dua edin gerek kalmasın ilk defa böyleyle karşılaşıyorum psikolojik olarak çok yoruldum o kadarda kırmızı kanamayla dışarı attım parçayla birlikte