Kızlar merhaba, 27.05.2026 tarihinde normalde doğum raporum başladı. Ama ben bugün gidip hastaneye 08.07.2026 tarihine kadar çalışabilir raporu aldım. İş yerine bugün sgkdan otomatik mail düşmüş benim adıma iş görmezlik raporu diye benim aldığım raporda zaten çalışabilir raporu yazıyor. İş yerim de raporun başlamış olabilir diyor benim gibi bu durumu yaşayan var mı yardımcı olursanız çok sevinirim