Kızlar 12. Gün kontrolünde 22 mm demişti ovitrelle yaptık. Bu ay regl 3-4 gün gecikti sonrasında oldum ama sadece 1 gün yoğundu sonra bitti toplasak max 3 gün sürdü bitti gibi bir şey. Bugün regl 3. Gün tekrar letu kullanmak için gittim ama kist olmuş 6.5 cm dedi letu kullanma dedi doğum kontrol hapı verdi yazz isminde. Boşa vakit kaybetme git tüp bebek falan yaptır dedi çok canım sıkıldı. Kiste dönüşünce hemen geçti mi kistiniz ne yapmak lazım soğan suyu falanda mı içsem 😔😔