elsa1218 Geçen ay regl sadece 3 gün sürdü doktor duphaston başladı. Bu ay kullanırken reglime daha 1 hafta varken regl oldum. O an doktorla görüşmediğim için ilacı bıraktım. İlaca rağmen bu şekilde neden olur? Endişe ediyorum