Oglum 28.09.2020 doğumlu ve eylülün 28 inde 6 yaşına girecek tam 72 aylık oluyor.Gördügüm kadarıyla 72 aylık çocugun 1.sınıf zorunlu oldugu yazıyor sadece hastane raporuyla anasınıfına kayıt olabiliyormuş.Hiç okul deneyimi yok ben busene eylulde anasinifi icin tekrar göndermek istiyordum direk 1.sınıfa gitmek bizim icin zor olacak yaşıtları acısından zorluk yaşarız gibi.Bu konuda bilgisi olan annelerim yada içinizde ögretmen olupta bilgisi olan varsa aydınlatabilirse cok memnun olurum🥰