Kızlar 2. Bebeğime hamileyim. İlk çocuğumda 39. Haftada açılma ve sancıyla gittim doğum başlamıştı ama bebek kordonu kısaymış o yüzden sezaryene döndü doğumum. Bende fizyolojik olarak bir engel olmadığını bildiğim için 2. çocuğumu normal doğurmak istiyorum üzerinden 3 sene geçti, böyle bir şey yaşayan var mı her doktor destekliyor mu bilmiyorum buna benzer hikayesi olan varsa aydınlatırsa çok sevinirim. 🌸