niniiiiii Ben de ilk öğrendiğimde beta 3bin küsürdü sonrasında ultrasonda 5 haftalık olduğu çıktı ve aynı şekilde 2 hafta sonra bana da kese büyük ödemli dediler, bebek yok boş gebelik düşük tehlikesi derken Allaha şükür gördük yine de korkuyorum ama buna da şükür , Siz de umutsuzluğa kapılmayın Rabbim ne yazdıysa o inşallah sağlıkla duyarsınız görürsünüz 🙏🏻💖