biranne1bebek Arkadaşlar sonuç ne çıkarsa çıksın bebeği aldırmayı düşünmüyorum.o yüzden hiçbir testi yaptırmaya gerek duymuyorum..onun dışında yaptırmamanın sakıcaları var mı..detaylı bilgi sahibi olanlar beni aydınlatabilir mi lütfen…
cuteregina biranne1bebek trimoza 13-18-21 hastalıkları var kromozom hastalıkları Bebekler bu hastalığa sahipse doğumdan sonra maksimumum birkaç ay yaşar bu sırada ciddi acı çekerler ablam yenidoğan yoğun bakım hemşiresi hergün gördüklerini anlatıyor Bazı özel durumlarda yaşamla bağdaşmayan hastalıklarda kesinlikle doğum önerilmiyor bebek acı çekiyor çünkü İkili tarama Fetal dna bu hastalıklar için ön tanı ve çok önemli
dilekmom6 biranne1bebek bence yaptırmanz lazm. Hayatla bağdaşmayan hastalıklar var ve bebekler acı çekiyor kısa bir sure sonra da vefat ediyorlar. Dünyaya getirmek sizin tercihiniz evet ama acı çekmek o küçük bedenin tercihi değil yine sizin tercihiniz olacak. Şahsen bir anne adayı olarak çocuğumu o halde acılar içinde görmek istemem. Bu bencilliği ona yapamam.
allykty cuteregina kesinlikle olay tam olarak aldırmak ya da aldırmamakta olmuyor her konuda erken teşhis hayat kurtarıyor. anne karnında da bazı hastalıklara müdahale edilebiliyor. bence önemli sadece 2 li için konuşmuyorum tabii ki detaylı vs içinde geçerli