orhismommmmmm mom28_ canım 19 da karma yaptırdım 24 de tetonoz yaptırdım baş ağrısı biraz ateş kol ağrısı oldu bende
selo48 mom28_ 22. Haftada oldum sadece ertesi gün kolumu oynatırken biraz acısı oldu o da sızlama gibi sonra geçti
mom28_ -Cennetkusuannesi- evet sanada lazım olacak ilerleyen zamanlarda aslında doktorlar aşıyı yaptırın diyor çoğunlukla bi zararı olmaz inşallah ama yinede sormak istedim yaptıranlara ekstra kaygı işte
-Cennetkusuannesi- mom28_ bende bazı kişilerdrn duydum su azalması olmuş falan dediler yaptırdıktan sonra ama tibbi bi acıklaması yok tabi