Yvhbb hilal_ensar_seyit evet bende 13 haftalıkken gitmiştim haziran ayının dolu olduğunu söylemişlerdi yarın yine ara canım ama sadece riskli gebeliklere bakıyorlar diye biliyorum risk istiyorlar