3bebeliannee serdar41 hayır hiç öyle şeyler olmadı ama bazı kişilerde olabiliyormus , üstüne görme olabilir
melmih12 serdar41 canım 6+4te gittim en son. Biraz baş dönmem vardı fenalaştım. Doktor bebeği gördü ama kalp atışını duyamadı çok küçük dedi sen gittin miii
busraat benimde aynı durum var 5.haftada gittim kese var içi boş dendi 6.haftada gittim kese var yine boş dendi 10 gün sonrasına randevu verdi
burcinn01 serdar41 canim kese gorunduyse zaten hamilesin demek oluyor bu🤭 ama 6. Haftada bende gittiğimde keseden bebek yoktu devlete 6 gun sonra özele gittim keseyi gordu büyümüştü icinde yolk kesesi oluşmuştu ama yine bebek görünmedi haftaya yine gel dedi 8. Haftaya girecektik gittim kalp atışını duyduk meğersem bebek 1 hafta geriden geliyormuş ama seni anlıyorum bende cok endiselenmistim suan 10 haftalik olduk ve o 1 hafta kapandı suan tam gününde o yuzden sıkıntı etme haftaya gidince kese buyumus olur bebek göremesen bile gelişim varsa bir sonraki hafta kesin görünür
melmih12 kusay1811 yaa nasıl gidiyor aynıyız demek kiii. Ben tam 3 kg verdim .hiiiç yemek yiyemiyorum:(( 2.5 yaşında kızım var çalışıyorum gerçekten süreç zor geçiyor. Sizin nasııl
kusay1811 melmih12 benim de 2.5 yaşında oğlum var ilk zamanlar çok kusuyodum hastanede falan kaldım bi ilaç kullanıyorum çok şükür rahatlattı işte arada halsizlik ve bir anda gelen uyku oluyor haliyle oğlum da şöyle bir gözümü kapatmama izin vermiyor öyle gidiyor işte idare etmeye çalışıyorum ay sizin işiniz daha zor çalışıyorsunuz ben ev işini bile zor yapıyorum kolaylıklar diliyorum size🙏
lunafe Merhaba kızlar benimde ilk gebeliğim 6+5 bugün kese görüldü yolk kesesi bebekte görüldü geçen hafta ama kanamam çok. Kesenin şekli güzel değil dedi doktor. Henüz kalp atışını duymadık bizde
yekkk34 Kızlar benim de ilk betam 86.7 di 2. Betam 208 çııktı dr bana beta verme 1500leri görelim ultrasonla bakalım dedi , şimdi ne yapacağım ne zaman 1500 olur acaba bilginiz varsa yardımcı olur musunuz🙏🏼 sat 28.05