bebisbekliyorum Kızlar adetim 2 gün gecikti olsaydı çıkarmıydı awox testte şuan 32 gün oluyor ama ben bazen 35/40 gündede adet oluyorum kafam karıştı adet olacagım zaman gögüslerim çok ağrırdı hiç hassasiyet yok bi şüphelendim ama olsa silikte olsa çıkardı dimi
bebisbekliyorum bebisbekliyorum iki gün öncede şu testi yapmıştım burda paylaştım çogu kişi silik gördük demişti ama bugün yok 8. Ayımız
-Cennetkusuannesi- bebisbekliyorum awoxtada t çizgisini yakın yerde silik görüyorum ama yanılıyor muyum emin değilim çıkarıp bakar mısın bide öyle foto atarsan
Esma006 bebisbekliyorum ya awox markası hiç yanıtmıyor aşırı derecede silik bir şekilde öğrendim ve 9.49′lu Beta O yüzden de olsa bile çıkar diye ümit ediyorum ama yine de bekle yani 35 40 günlerde regl oluyorsan bekle
elifgck bebisbekliyorum canım çok benzer bi durumu bende yaşıyorum. Ovülasyona göre dpo 11 ve 12 de prodoctorda pozitifi gördüm baya da belliydi hatta dün predictor yaptım o negatifti bugün bebetime yaptım o da negatif. Ne olduğunu anlam veremedim cidden üç dört gündür nadiren gelen kahverengi lekelenme oluyor ama regle dönmedi
elifgck bebisbekliyorum çatlamadan sonra geçen günleri dpo olarak sayıyoruz bugün ya da yarın regl olmam lazım normalde