lokismommy fatfat 3 ayrı doktora sordum kullanma dedi kullanmak istersen de hormonlarından kaynaklı cildin hassas olduğundan yanma ve leke kalma ihtimali çok yüksek göze alıyorsan kullan dedi bi tanesi kullanmamayı tercih ettim