zehra_tekay 6 haftalık hamileyim. Mide bulantım falan yok ama aşırı iştahsızım bebeğe zararı olur diye korkuyorummm
searain zehra_tekay bende öyleyim ne yazık ki midem boş olduğunun farkındayım ama gram yeme iştahı yok
searain zehra_tekay valla bu bayram tatilinde çok hazır beslendim hazır olunca yine bir şekilde yiyorsun bugün ki kahvaltımı zor hazırladım öğür öğür bi hal oldum bulantı ilacım da bitti çok zor durumdayım