hemsireannee2 39 . Haftayım 2. Doğumum olacak inşallah ilki normal doğum suni sancı ile oldu . Dün muayene oldum hiç açıklık yok tekrar suni sancı almak istemiyorum açıklık için önerileriniz nelerdir ?
bsrelif hemsireannee2 Günde 1 saat yürüsen yeter canım ya bir de yer silme ördek yürüyüşü çok iyi geliyor