yoldakibiri Selamlar hanımlar. Kontrole gittim devlet hastanesi. Hiç kağit da vermediler 🫠 kalp atışı duyduk elhamdülillah 6+3 dedi doktor. Bana şu zaman gelin diye bir şey de demedi. Gebeliğim öncekinde özele gittim sürekli çok ilgililerdi.
biranne_1977 yoldakibiri bu cihazdan kaynaklı da olabilir bazı cihazlar o şekilde yapabiliyor veya geç döllenme olmuş olabilir ayda bir kontrol öneriliyor🌸😊