Babies16 canım benim ilk gebeligimde oyle oldu sakin alttan baktirma. Bana dış gebelik olabilir şüphesi ile yaklaştılar ilk gebeligimde bilmiyordum alttan baktılar bebeğimi düşürdum sakin baktirma. Eğer betahcg değerin iki günde bir iki katına çıkıyorsa sıkıntı yapma geç döllenme olduğu için görünmemiş olabilir ama beta değerinin yükselişinde bi anormallik varsa başka bi doktora daha görün derim. Benimki 7+6 haftalikti hala görünmemişti kese rabbim hayırlısını versin inş dua et bol bol. Benim eşimle aramda kan uyuşmazlığı varmış biz bilmiyorduk o yüzden benim gebeligimde anormallik oldu sanırım. Benim beta değerimde düzenli yukselmiyordu ama yani bende kese de yoktu yükselme de ama sende yükselme var kese yoksa yüzde seksen geç dollenmedir