mervemelekk yaa aynıyız bende 37+2 yim yarın günü alıcam önümüzdeki hafta için , ilki genel anestezili sezeryandı. Ben asla tavsiye etmem. Bunda spinal olucam. Umarım her şey iyi geçer. Hem heyecanlı hem korkuluyum. Ama benim ilki baya bir kötü geçmişti o sebeple daha pozitif düşünüyorum açıkçası , iyi düşünelim iyi olsun bence ya