Alone Hastanelerin değişik prosedürleri oluyor bu konuda doğru ya da yanlış yaptılar diyemeyiz. Bana vurdular ki hanımefendinin ishal gibi bir durumu var . Bu durumda da kendi doktoru bağırsak boşaltımı için mutlaka uygular diye düşünüp, kendi başıma geleni doğrulukla yazdım.