Benim tam hatırlamıyorum ama 1 ya da 2 günlük gecikmede 8.90 öğrenmiştim 😅 kimyasal diyip göndermişlerdi 10 gün boyunca hala regl olmayınca tekrar gittim 530 olmuştu 3-4 gün sonra da keseyi gördük şuan 33+3 haftalık olduk Allah izin verirse bugün gün alacağız doğuma 😅