cansuudeniz Yeni hamile anneler hamilelik nasıl gidiyor şuan 6 +4 deyim doktor 12 Haziran da kalp atışı için randevu verdi sizlerin ilerlemeleri nasıl kendinizi nasıl hissediyorsunuz
deletedmom2027 cansuudeniz 6+3 kalp atisi duyamadik bugun cuma cagirdi doktor bakalim beta saglikli artiyor ama gec döllenme durumu var.
deniz_akbulut cansuudeniz merhabalar benimde uygulamaya göre 6+2 haftalık görünüyor 1 hafta önce doktora gittik keseyi gördük 2 hafta sonra kalp atışı için çağırdı halsizlik uyku hali ve iştahsızlık var hepimize sağlıklı gebelikler diliyorum ❤️
ballim_dunya cansuudeniz 7+4den bildiriyorum çok kötü mide bulantısı halsizlik koku hasssasiyeti herşey var 2 kilo vermişim bile nasıl olucak bilmiyorum 🥺
cansuudeniz haan bayram öncesi gitmiştim 5 haftaydı normalde ama 1 hafta önden gidiyor dedi doktor 6. Haftada çıktı kese gözüktü normal ulstrosanda
cansuudeniz deletedmom2027 erken olabilir benim normal ultrosan da 6+3 de daha kese yeni oluşmuştu geçen hafta 12 Haziran da kalp atışı için randevu verdi bana
cansuudeniz ornekf bende arada bir oluyor çok sık değil mesela bir gün çok iyiyim bir gün baya halsizim daha hiç kusmadım ama ara ara bulantım oluyor
cansuudeniz Bu arada uygulamaya göre 6+3 deyim ama doktorun cihazına göre 7. Haftadayım 1 hafta önden gidiyorum
cansuudeniz deniz_akbulut bende tam tersi açlık oldu aşırı derece çabuk acıkıyorum bu arada galiba aynı zamanda doguracagız 😀 inşallah sağlıklı ilerler bebislermize kavusuruz
deniz_akbulut cansuudeniz ne kadar güzel yiyebiliyorken tadını çıkar canım ay inşallah sağlıkla kucağımıza alırız birbirimizi kaybetmeyelim burdan haberleşiriz ben ilk özele gittim çarşambada devlete gidicem
cansuudeniz haan yok doktor gerek duymadı normal ultrasonda kese gözükünce acele etmeye gerek yok diye düşündü sanırım :) 12 hazirana kadar da gelişir dedi
cansuudeniz deniz_akbulut benim özel kliniği var doktorumun hep ona gidiyorum ben ama eş zamanlı özel hastaneeen bir doktor daha bulacağım ay evet kaybetmeyelim inşallah dogurdugumuz zamanları da yazarız:)
deniz_akbulut cansuudeniz amin inşallah canım🤲 ben İzmir’in Tire ilçesinde oturuyorum burda özel ve kliniği olan doktor yok o yüzden iki taraflı gitmeyi düşünüyorum devlette pek ilgi yok çünkü
cansuudeniz deniz_akbulut aa ne tesadüf bende İzmir bornovadayım tireye gezmeye sık sık geliyorum ailemde torbalıda :) benim doktorum alsancakta size baya uzak
deniz_akbulut cansuudeniz aaa ne kadar güzel bir tesadüf eşim Tire nin girişindeki Fatih parkındaki çay bahçesini işletiyor buyrun gelin internetten Tınaztepe hastanesindeki Gökhan değer sucu nun yorumlarını olumlu buldum ona gittim
cansuudeniz ballim_dunya aa bende daha o belirtiler başlamadı hatta daha çok acıkıyorum sürekli yemek yiyorum :)
nidaates ballim_dunya bende öyleyim 8+1 iştahım kapandı ama çok sık acıkıyorum ama birşey yiyemiyorum 🥺
cansuudeniz deniz_akbulut yolumuz düşerse geliriz tabi hayırlısı olsun inşallah sağlıkla kucağımıza alırız