csnnm 1 ay gecikme ile çok net olmalıydı ama
bebegimibekliyorum__ ne yapmam gerek
beybimom_ hyr bu kadar gecikme olmz di
csnnm doktora gidin bence bi böyle bi geç döllenme çok saçma
csnnm bence önce kan ver
bebegimibekliyorum__ öyle yapicam şimdi de ağzım tadı değişik oldu
bebegimibekliyorum__ ben elenmdim kizlar kan sonucu 0 200ml çıktı daha sonra yükselir mi
csnnm canım gittin mi doktora
csnnm bu değer yükselmez maalesef inşallah gelecek ay olur
bebegimibekliyorum__ inşallah sizce tiroid değeri yüksek olan adeti geciktirir mi
csnnm bilmiyorum onu canım