AycanTemel 6 aylık olduk ama işime hala karar veremedik 2. Hamileliğim 1. Oğlumun adı Tahsin Efe Fikri olan varmi Alperen düşünüyoruz gibi ama daha değişik veya kulağa hoş gelen işim fikriniz varmi ?
goktugmomsss AycanTemel Alperen çok güzel bir isim. Benim de oğlumun adı Göktuğ ikinci bebeğimde erkek uyumlu olsun istiyoruz bakalım 25 gün kaldı doğuma hâlâ netleştiremedik 😂
busesahin AycanTemel biz Miran Deniz koyacağız erkek olursa benim “Asil ,Karan,Altay “çok hoşuma gidiyor düşünebilirsiniz
sevvalinwonderland goktugmomsss gökalp olacak benim oğlumun adı da. gökalp düşünebilirsiniz uyumlu olarak 😊
feyzalbayrak Busra5222 tebrikler öz Türkçe isimler için 👍🏼 biz de Atasagun ve Asena ece düşünüyoruz 🤭
AycanTemel Büyük ihtimalle bizde Alperen Koyacağız 💙 oğlum şimdiden kardeşimin adı Alperen diye söylemeye başladı bile 😀
bsracoskun AycanTemel ilk oğlumun ismi mert Ali ve ismini çok seviyorum ikinciye de Metehan yada yiğit Alp düşündük
nursenasu27 asiye_krk benimde listemde bunlar vardı ateş koyduk adını herkes öyle değişik yorumlar yaptı ki özellikle birinci derece kısımları yok günahmış Aslan isimini duyan tövbe yarabbim bu çocuk hayvan mı falan demeye başlamışlardı
Rosegold asiye_krk biz de aslan düşünüyoruz ama zaten yeterince ağır bir isim yanına bişey eklemeye gerek kalmıyor bence ben tek isimden yanayım 💙