Benim 200 çıkmıştı 3. Kanda. Şeker var dedi. Bu son 3 aylık şekere de bakıyorlar ya kanda onda da tam sınır çıkmıştı ilaç başlatmadı direkt diyetisyene gönderdi. Doğuma kadar full sıkı diyet gittim. Benim kilo alımım çok iyiydi hamilelik boyunca 9 kilo aldım sadece ama bebek hep çok iriydi 4 kilo üzerinde doğdu 4200-4300 civarında bir şeydi. Ama şekerden dolayı erken sezaryenle doğum yaptım. Yediklerinize içtiklerinize özlellikle kilo alımınıza çok dikkat edin. Umarım ilaca gerek kalmaz