CEKAS Merhabalar beni daha önceden hatırlayanlar da olabilir. Daha önce iki düşük yaşadım ve gebelik şüphesiyle birlikte kan sulandırıcı hap başlama, keseyle birlikte kan sulandırıcı iğneye başlama planımız mevcut. Geçtiğimiz günlerde kasık batmaları yaşadım ki önceki iki gebelikte yaşadığım bir belirtiydi. Kan sulandırıcı hapa başladım. Dünden beri ufak kanamalar geliyor kahverengi kırmızı pembe değişiyor. Ped doldurmuyor, hiçbir regl ağrım yok ve 4 gün kadar erken oldu bu durum. Bu sabah yine bir test yaptım. Böyle bir çizgi veriyor ben de şaşırdım. İlk dakikalarda görünür oldu. Gittikçe daha belirgin de oluyor sanki. Fotoda çok iyi gözükmüyor gibi de. https://hizliresim.com/99lj2w4
nuryalmandilsiz CEKAS düşük yaptıktan kaç zaman sonra tekrar ilişkiye girilip hamile kalınıyor bende düşük yaptım 23 mayısta 4 haziranda doktora gidicem de
CEKAS Maalesef ki doktorum ayrılmış, yeni doktor arayışıyla yarın sabah gideceğim. @Gulceefe-00 birmesele Bu kadar erken bi dönemde sorun yaşıyorsam, gebelik varsa sağlıksız maalesef ki devamı gelmeyecek, bunun farkındalığı geldi şu anda…
Gulceefe-00 CEKAS hakkınızda hayırlısı olsun ben kızımda ds erken dönemde lekelenmeler gördüm 7 ay bitene kadar iğne vuruldum çok şükür beta düzgün arttı nasip oldu doğdu kızım şimdi tekrar kanda gebelik var ama beta düzgün artmıyor yarın doktor kürtaj yapacak bakalım hayırlısı siz yine de ihmal etmeyin en azından kan verip iki günde bir kanama bile olsa tskip edin
kps hilalaselll4 kasık batması yaşamış mıydınız? Ben 3 mayısta düşük yaptım sonrasında korunmadık. 3 4 gündür sol kasığımda batma vardı ilk belirtim diğerinde de buydu. Acaba düşükle alakalı yoksa bişey mi var çözemiyorum.
kps hilalaselll4 böbrek yetmezliğim var idrar testi yapamıyorum ondan kana da biraz daha bekleyim dedim 🫠