caglacbnglu korkma canım. Randevunu almışsın zaten. Benimde 4.3 çıkmıştı endokrine yönlendirdi doktor. Orda detaylı başka değerlere de bakıldı. Onlar normal çıktı. Tiroid ilacı yazıldı. Düzenli kullandım. 1 ay sonra kontrole gittiğimde 1,7 E düşmüştü ama endokrin doktoru devam ilaca dedi. Bende onu kadın doğuma sorcam bakalım.