dogadefnne bebek garaketleri azalma şikayetiyle hastaneye gittim düzenli sancın var deyip hastaneye yatırdılar ilaçla durdurmaya çalıştılar alttan muayene yaptıklarında silinme var dediler şu anlık sancılarım durdu sizce erken doğum olur muuu
Zeyneplemutluluk dogadefnne sancıları hissediyor musun canım. Belli olmaz bebeğin durumuna göre doğum oladabilir ama sancıyı durdurmuşlarsa biraz daha bekler bol bol dinlenin iş yapmayın ayakta durmayın
Zeyneplemutluluk dogadefnne kasılmadan kastınız bebeğin karındaki baskıları mı yani bazen bir yere toplanıyor yada aşağı baskı yapıyor karının bir bölgesinde kabarıyor gibi
dogadefnne kurtctn benim de şu anlık durdu ama garip bi şekilde nstye girdiğimde sancıları hissetmiyordum sizde de böyle miydi sancınız kaç çıkıyordu
beyzasaglam 32+5 im o toplanma gibi şey bende de oluyor sancı mı bilmiyorum bi doktor sancı karnın üstünden başlar demişti kafam karıştı. Nst ye de giriyorum düzensiz sancı çıkıyor. Sadece takip ediyor şimdilik doktorum. Serviks uzunluğy iyi diyor
dogadefnne kurtctn ay seninki yüksekmiş benim 60 lardaydı ama çok ağrılı olmuyor sankii şu an 34+1 im doktor 35 den sonra daha durdurmaya gerek kalmaz dedi