melike046 Kızlar 40+1 olduk doktordan geldim az önce perşembeye kadar kendi sancım olursa acile gideceğim olmazsa perşembe yatış verip suni sancı verecekler korkuyorum ilk gebeliğim
donovan26 melike046 hiç bişey olmuyo korkma ben de suni sancıyla kavuştum bebeğime korkulacak bişey yok sonunu düşün hayırla geçsin doğumun🙏🏻
elamomy1 melike046 canm başlar inşallah rabbim sağ salim dogurup kucağına adayı nasip etsin. Bol boll hurma ye. Rahim açılmasını sağlıyor. Merdiven in çık evde doğum egzersizleri yap internetten bakıp
Alin3026 Bende aynı durumdayım bugün 40+1 doktor hiç açılman yok çarşamba sunni sancı dedi sizin açılmanız var mıydı
Melike3506 Alin3026 hangisi çarşamba suni sancı verelim dedi bende devlete gidiyorum kaça kadar bekliyor merak ediyorum çarşamba 40 olcam bende
newchapter 39+6 oldum ben de. Kaça kadar suni sancı için bekliyorlar? Doktordan doktora değişiyor mu acaba
Alin3026 Özeldeki 40+3 e kadar bi bekleyelim bakalım dedi devletteki daha 39+5 te Sunni sancı dedi eğer bir iki santim açılma varsa işe yarar hiç açılma olmazsa sıkıntı dedi
Melike3506 Alin3026 bende çarşamba kontrole gitcem 40 olcam tam 37 den beri 2 cm açıklığım var acaba suniyle başlatırlar mı merak ediyorum
Melike3506 melike046 o zaman benimkini de başlatırlar yakında demek ki bende şehir hastanesine gidiyorum