060436 oğlum olacak. 4 yaşında bir kızım var. Güzel geçiyor ama iyice ağırlaştım zayıf biri olduğum için karnım var sadece ama kocaman bir karın 😆 nefes darlığı beni çok zorluyordu bebek baş aşağı dönünce o rahatsızlık gitti ama yataktan ya da oturduğum yerden kalkınca kalçama ağrı giriyor birde yürürken sol ayak bileğim sızlıyor 2 haftadır böyle ağırlıktan dolayı mı ödemlerim var ondan mı bilmiyorum. Yüzüm şiş gün içinde iş yapınca ayakta durunca akşamda ayaklarım şişiyor canım. Senin nasıl geçiyor? Birde ben sezeryan olacağım korkuyorum hiçbir hazırlığım da yok erken gelmesini düşününce de strese giriyorum 🙈