nevinbulyaman 3 gündür bebeğimin hareketlerini hiç hissetmedim . Çok yoğun ve yorucu geçti 3 günüm ona yoruyorum ama korkuyorum napabilirim bu konuda
ilknur22 nevinbulyaman aynı sorun 2 gündür bende de var dün özele gittik bebek ters dönmüş dedi yani bebek hareket ediyor ama ters olduğu için ben hissetmiyormuşum bu gün de ara ara sancı oluyor bakalım
yeniigebe nevinbulyaman ya bende 23. haftadayim birkac gündür bende hissetmiyorum yorgunluğa bağlıyorum bende demekki bu haftalarda herkeste azalma olabiliyor
miniikaagoo nevinbulyaman maksadım sizi korkutmaz asla değil ki umarım herşey yolunda ve iyidir ama doktorumun ve ebemin dediği şuydu Bebek haraket etmediğinde tatlı ye sola yat uzun süre hissetmezsen acile gel demişti ki benzerini yasadım suyum azalmıstı serum vs taktılar hemen bence sizde beklemeyin hastaneye gidin
pnar2323 nevinbulyaman öyle olunca ben karnımı hafifçe dürtüyorum hemen tepki verıyor .Denediniz mi ?
aselmoms1 Bence bi doktora gidin ne olur ne olmaz bende ilk gebeliğimde bebeğimin hareketlerini hissetmemiştim gittim nst vs sonucu hareketleri azaldığını öğrendim hemen serum falan takmışlardı
ilknur22 nevinbulyaman git git bu aralar erken doğumlar da çok içiniz rahat etsin en azından düz uzanın ayaklarınızın altına yastık koyun dinlenmeye çalışın bol bol su tüketin mutlaka
merve_tp İstersen doktora git ama o haftalarda bende de olmuştu neredeyse ⅔ gün boyunca dürtsem bile ses etmiyordu. 27+2’yim hala bazen sakin sakin duruyor.
nevinbulyaman Gittim hastaneye kalp atışı duyuldu çok şükür uyuyor hareketsiz dedi @Bebekimmmm @Yenigebe @merve_tp @ilknur22
ilknur22 nevinbulyaman Allah’a şükür bol bol dinlen ama ani hareket falan yapma benim ki de yeni kendi geldi 😂
Ztkn2 miniikaagoo merhabalar bende 17+5 haftalık hamileyim tam net hissedemesem de kıpırdadığını biliyordum ama 2-3 gündür heöen hemen hiç Hissetmiyorum tedirgin oldum korkuyorum herhangi Bir kanama su gelmesi ağrı sancı kasılma olmuyor normalim sadece tedirginim olumsuz bir şey olur mu
miniikaagoo Ztkn2 bebeğiniz cok kücük suan için her gün hissedilmemesi normal genelde daha ileri haftalarda takip edilmesi öneriliyor içinizi ferah tutun❤️