1melekannesi3858 Kızlar sağlık ocağındaki ebemiz raporluymus doktor kalp atışı dinler mi ya gitsem chat GBT de doktor da bakiyo yazıyo da emin olamadim
yurdtas 1melekannesi3858 doktor bakmayabilir ama baska bir ebeye rica edersiniz olmadı bakar yerine bakan birisi vardır mutlaka
1melekannesi3858 deletedmom43191 bizimm sağlık ocağında sadece bı ebe calisiyo doktor bakti ben duydum ama yinede ebenin de dinlemesi daha iyi dedi öğlenden sonra ebe gelirse gelon tekrar dedi ama şükür hissediyorum yavaştan