neslign Merhaba ben rahatsızlığımdan dolayı mecburi beloc 50 mg kullanıyorum 28 haftalık gebeyim yeni verildi bu ilaç ama bebeğe zarar gelir diye korkuyorum daha önce kullanan var mı
zehraclk0 neslign Ritim bozukluğu için mi? Bana hamilelikten önce verilmişti ben kendim öncesinde kullanmayı bıraktım hamilelikte kullanılıyor mu bilmiyorum doktora danışın mutlaka