_Aleyymom_ yaramaz diyemem. Alerjik bi bebekti ve kolikti. O ilk seneyi atlattıktan sonra hersey çok güzeldi. Belki yetişme tarzı ile alakalı bilemiyorum. Ama oğlum çok akıllı, zeki ve aşırı merhametli. Yardımsever. Büyük insan gibi. Bide çok kibar. Bana daha hiç anne demedi. Annecim, Babacım, Amcacım. Hep böyle sevgi pıtırcığı bi çocuk. Umarım doğacak olan Yamaç da abisi gibi olur 😂