Kızlar normalde adet tarihim 5-6 gün gecikti. Geç yumurtladığım için yapay zeka 3hazıranda olmam gerektiğini söylüyor. Bende şüphelendim lekelenme tarzında akıntım oldu geçti evde de ovulasyon testi vardı az önce yaptım ikiside kop koyu çıktı. Hamilelik öğrenilir mi bu testle ?