elisamommy selentaslan Sağlık Ocağında Ssitem Bozuktu Veremedim Acile Gitsem Ne Dicem Ki Beta İstekle Bakmıyormuşlar
feslegen50 elisamommy hamilelik belirtilerini sırala bakiyolarmis o zaman biri öyle yapmış burda okumuştum 😁
selentaslan Kızlar az önce çok çok az pembe lekelenmem oldu bat 10 haziran yerleşme kanaması bu kadar erken olabilir mi yoksa tahriş gibi bir sebepten mi nasıl ayırt ederim bilginiz var mı
duhainsirah bingaling562 bende 25 de pik gördüm şuan kasık ağrım göğüs hassasiyetim var ama sol kasıkta ağrı var hafif böyle
bingaling562 duhainsirah benim de çok hafif ara ara gidip geliyor sol kasığımda. Ama asıl beklediğim bu ağrı değil bildiğin regl olacakmış gibi ağrı olmuş bende geçen sefer daha adetime 3-4 gün varken. Öyle bir ağrı bekliyorum ama henüz gelmedi 😅
elisamommy feslegen50 Ama Bu Testler Niye Varki O Zaman Ya predictor early Bile aldım en iyisi o Diye 250 tl
feslegen50 elisamommy bende aldım ama hiç kullanmadım kıyamıyorum her ay negatif diye 😁 ne bilim en garanti adet gecikmesi ama 3-5 gün önceden pozitif çıkanlara bende ozeniyorum
duhainsirah bingaling562 bingaling562 inşallah 1 kaç güne güzel haberler alırız dua edelim birbirimize Farklı olabilir belirtiler
bingaling562 duhainsirah evet her gebelik farklı sonuçta hiç ağrısız belirtisiz gebelik öğrenen de var. İnşallah hayırlı sonuçlar alırız 🤲🤲 siz ne zaman test yapmayı düşünüyorsunuz
bingaling562 seydiyebiri dün test taptım silik pozitif gördüm dpo 9 da. Bugün akşam kan vericem inşallah vardır gerçekten.
ilayda3620 Bat 9 Haziran her ay 1 hafta öncesinden göğüs hassasiyetim kaşık ağrım başlardı. Şuan hiç bir belirtim yok
seydiyebiri ilayda3620 benim de normalde göğüs hassasiyetim olmaz bu sefer var 🤣 vücut şüphelendirmek için her yolu deniyor
bnrssl01 ilayda3620 beniöde 9 u aynı sıfır belirti göğüslerim bile ağırmadı kasıklarımda batma ağrı bile yok
dmlckr bingaling562 canım ben adete -0 gün kala adet olacakmış hissiyle şüphelenmiştim çok erken başlamıştı baya belirgindi sanki oldum olacağım gibiydi ve iki gün kala öğrendim
bingaling562 dmlckr bende çok öyle adet olacakmışım gibi ağrı his yok ya. Adete 4 gün var şu an. Öncekinde olmuştu öyle bir ağrı şimdi yok