surpriz_anne Arkadaşlar genelde sağa veya sola dönerek uyumaya gayret ediyorum, 22+6 yım. Kaçıncı haftaya kadar sırt üstü uyumakta bi sıkıntı yok?
orhismommmmmm surpriz_anne 20 den sonra bence sırt üstü yatılmaz dikkat et 37 yiz hep sağa sola yatıyorum
deletedmom43191 surpriz_anne istediğin şekilde yatabilirsin nasil rahat edersen 3 gebeligimde de her türlü uyudum
annebebeka surpriz_anne 5. Aydan sonra sırt üstü uzanmamaya gayret et demişti doktorum. Ama ben hâlâ uyuduğum zaman bir bakıyorum ki sırt üstü uzanmisim hatta eşim beni uyandırıp sırt üstü uzanmişsin yan dön diye uyarır 🤷♀️ Banu Çiftçi’yi biliyorsunuzdur belki o bir videosunda anlatıyordu sırt üstü uzanmak bebeği değil de anneyi rahatsız eder diyordu tansiyon duşmesine ve zor nefes alıp vermenize sebep olur bu yüzden sırt üstü uzanmayi onermiyoruz demişti
elifin_ surpriz_anne ben 33+3üm sırt üstü yatıyorum, tansiyon düşüklüğü,bayılma hissi yaratıyor bazılarında o durumda yatamıyorsunuz diğer türlü bir sorun olmuyor. Doktorum böyle söylemişti
miracsevim surpriz_anne yatabiliyosan yat yatabildiğin kadar. Ama benim oğlandan tik kaldı 7 senedir sadece sağ sol yatabiliyorum