Bende de 9. Haftada geldi. İlk yaptırmadım ama sonra pişman oldum acile gittim. Yani rahimde bir sıkıntımız yoktu. Sonra Progestan ilaç başladım. Ardından 1 hafta sonra iğne yapıldı. Onda da kanlı bir parça düşürdüm. O zaman bana rapor yazdı. Ben sana yaşayan kişi olarak söyleyeyim. Ayakların hep yukarıda olacak, ağır iş yapmayacaksın. Uzun yolculuklar yasak. Aşırı oturma yatabildiğin kadar yat. Yatarken ilaçlarını da düzenli almayı ihmal etme.