deryagmstp kızlar benimde 3 haziranda oembe /kahverengi lekelenme oldu 6 haziranda regl döndü ama normalden çok farklı çok parlak kırmızı geldi sadece bi kere parça dülerken ağeı oldu onun dışında ağrı olmadı 5 gün artık biterdi nerdeyse hiç gelmezdi bugün 7. Günüm kahverengi/kiremit rengine döndü hafif hafif geliyor hamilelik ya da kimyasal mı korkutuyor beni . Dün sabah hamilelik testi yaptım çok çok silik çıktı