gunes866_ Normalde pusetli var çok memnunum ama yazın ve yuları çıkarmak için bi tane daha olsun diye düşünüyorum diğerini kısın tekrar kullancam. Varmı alıp memnun oldugunuz bı kat çıkarken hem bebeği hem arabayı tasımam lazım