kader_grgc Kızlar tayin şırnak çıktı ne yapcaz bilmiyorum doktor işleri falan bilen var mı 3 aylık hamileyim
m_mervee kader_grgc merkez olursa ev sıkıntısına düşme evden bol birşey yok devlet hastanesi ve iki özel klinik var merkezde inşallah uzak ilçeler olmaz
kader_grgc Bebek1 şuan merkez ama tam yer belli değil ev durumları hastane durumlarını düşünüyorum nasıl olur diye
Bebek1 kader_grgc ilk gebeliğimi silopide geçirmiştim kadın doğum doktorlarının küçük poliklnikleri vardı özel kontrollere oraya gitmiştim kan vs devlet hastanesinde vermiştin doğumumu memlekette yapmıştım